Ötən ay İqtisadiyyat Nazirliyinin Çağrı Mərkəzinə 67 minə yaxın müraciət olub
Bakı, 14 fevral, AZƏRTAC
Bu ilin yanvar ayında İqtisadiyyat Nazirliyinin 195-1 Çağrı Mərkəzinə 67 minə yaxın müraciət olub.
İqtisadiyyat Nazirliyindən AZƏRTAC-a bildirilib ki, nazirliyin 195-1 Çağrı Mərkəzinə 2025-ci ilin yanvar ayı ərzində 58 413 canlı rejimdə, qalanları isə səsli menyu xidməti vasitəsilə olmaqla ümumilikdə 66 278 müraciət olub.
Müraciətlər əsasən istehlakçı hüquqları, sahibkarlıq fəaliyyəti, lisenziyaların verilməsi, vergilərin ödənilməsi, vergi ödəyicisinin hüquq və vəzifələri, daşınmaz əmlakın dövlət qeydiyyatına alınması, dövlət əmlakının özəlləşdirilməsi, həmçinin İqtisadiyyat Nazirliyinin səlahiyyətlərinə və fəaliyyət istiqamətlərinə dair digər məsələləri əhatə edib.
Daxil olmuş müraciətlər operativ şəkildə cavablandırılıb, araşdırma tələb edən müraciətlər üzrə Nazirliyin aidiyyəti strukturları tərəfindən müvafiq tədbirlər görülüb.
Vətəndaşların İqtisadiyyat Nazirliyinə və qurumlarına müraciətinin daha da asanlaşdırılması və vətəndaş məmnunluğunun yüksəldilməsi məqsədilə yaradılmış 195-1 Çağrı Mərkəzinə ölkənin istənilən regionundan stasionar telefonla birbaşa zəng etmək olar. Göstərilən xidmətlər ödənişsizdir.
Dünya birjalarında neftin qiyməti enib
Dünya bazarında Azərbaycan nefti bahalaşıb
Azərbaycanda 2024-cü ildə turizmdə 30 faiz artım əldə edilib
® 1-ci Milli Maliyyə Əlçatanlığı Forumunda 300-dən çox sahibkar və şirkət rəhbəri iştirak edib
Vüsal Qasımlı Tailandda qlobal beyin mərkəzləri tədbirində çıxış edib