×
A
A
A
Sazlamalar

Bakı Planetarisində Hans Zimmerin musiqisi səsləndirilib

Bakı, 29 aprel, Tatyana İvanayeva, AZƏRTAC

Bakının mərkəzindəki Tusi-Bohm Planetarisinin ulduzlu günbəzinin altında istedadlı pianoçu Nigar Əsədullayevanın ifasında dünyaşöhrətli bəstəkar Hans Zimmerin musiqi əsərləri səsləndirilib.
AZƏRTAC xəbər verir ki, konsertin təşkilatçısı qismində çıxış edən “RED EVENTS & Distribution ltd” kreativ agentliyi Azərbaycan, Böyük Britaniya, Rusiya və digər ölkələrin qədim malikanələrində, onların damlarında, oranjereyalarda, planetarilərdə və digər qeyri-adi ab-havası olan məkanlarda şam işığında unikal mədəniyyət tədbirləri keçirir.
Elə bu axşam da planetarinin kiçik zalını dolduran dinləyicilər quraşdırılmış videoçarxların köməyi ilə heyranedici musiqi səyahətində iştirak ediblər. Video-art və kamera musiqisinin müşayiəti ilə keçirilən multimedia konserti Hans Zimmerin məşhur filmlərə bəstələdiyi və hər kəsə tanış olan musiqi əsərlərinə xüsusi ovqat qatıb.
Konsert proqramında ifa edilən musiqi əsərləri arasında “He’s a pirate”, “The medallion calls” (“Karib dənizinin quldurları: Qara incinin lənəti”), “Now we are free”, “The battle” (“Qladiator”), “This land”, “Circle of life”, “Can you feel the love tonight” (“Aslan Kral”), “Mermaids” (“Karib dənizinin quldurları: Qəribə sahillərdə”), “Time” (“Başlanğıc”), “I see dead people in boats” (“Karib dənizinin quldurları: Dünyanın sonunda”), Jack Sparrow, Davy Jones (“Karib dənizinin quldurları: Ölünün sandığı”), “Chevaliers de Sangreal” (Da Vinçinin şifri”) filmlərinin saundtrekləri olub.
Nigar Əsədullayeva AZƏRTAC-ın müxbiri ilə söhbətində qeyd edib: “Planetarinin meydançası tamamilə başqadır. Bu formatı ilk dəfə tətbiq etdik. Planetari, canlı fortepiano musiqisi, yeni klassiklərin əsərləri...İdeya, sadəcə, möcüzəvidir və mənim çox xoşuma gəldi. Açığı, konsert fəaliyyətinin bu cür modelində ilk dəfə iştirak edən ifaçılardan biri olduğuma sevinirəm və məchul platformada özümü göstərmək imkanı yaratdığına görə “RED EVENTS”ə minnətdaram”.
-Bütün konsert boyu sizin üzərinizdə “kosmik həyat” canlanırdı.
-Çox təəssüf ki, bütün instalyasiyanı müşahidə edə bilmirəm, amma ifam əsnasında hansısa məqamlarda şüuraltı olaraq hiss edirəm ki, üzərimdən bir şey uçur.
-Bu, planetaridə ikinci konsertinizdir. Hər hansı fərqlər varmı?
- Mən Hans Zimmerin əsərlərini, xüsusən də onun film musiqilərini çox sevirəm. Birincisi, bu qeyri-adi musiqidir. İkincisi, musiqi nöqteyi-nəzərindən qeyri-adi harmoniyaya malikdir və bu, ona yeni səs verir. Mən onun bəstələrini ifa etməyi çox sevirəm və fikrimcə, bu konsert bir qədər uğurludur. Ludoviko Eynaudinin musiqisinə dərin hörmətlə yanaşıram, amma bu gün sanki başqa bir nəfəs açıldı. Musiqi ilə kosmosun birləşdiyi atmosferi daha yaxından duydum. Özümü daha rahat hiss etdim. Tamaşaçıların enerjisi daha çox hiss olunurdu.
- Bəzən Zimmeri bir çox bəstələr yazmaq üçün üç notdan istifadə etməkdə ittiham edirlər, lakin o, özünə istinadla bağlı mübahisə etmir.
-Hansı notlardan söhbət getdiyini bilmirəm, amma məni mediadakı məqalələrdən çox onun musiqisi maraqlandırır. Amma bu, mümkündür... Yeri gəlmişkən, Dmitri Şostakoviç öz əsərlərində konkret notlardan istifadə edib, öz adını bəstələdiyi melodiyada şifrləyib.
-Konsert proqramlarının özündə dəyişiklik olurmu?
-Konsert proqramlarını tərtib edərkən çox çalışıram ki, onları bir-birindən fərqləndirim. Düzdür, Ludoviko Eynaudinin qısa siyahısı nadir hallarda dəyişir, çünki dinləyicilər bu musiqini emosional qavrayışın bəzi xüsusiyyətlərinə görə sevirlər. Zimmerin musiqisi dərhal xüsusi ekran şəkli ilə əlaqələndirilmək qabiliyyətinə malikdir və düşünürəm ki, bu kosmik quraşdırma dinləyicilərə adi qavrayışlarından mücərrədləşmək və ətrafdakıları yenidən görmək və eşitmək imkanı verdiyi zaman əlavə rəngə bürünür.
-“RED EVENTS” ilə əməkdaşlığınız çərçivəsində konsert verdiyiniz məkanlardan hansında çıxış etməyə üstünlük verirsiniz?
-Kilsə ilə planetarinin məkanlarını müqayisə etmək tamamilə yanlış yanaşmadır. Hissiyyatlara müraciət edək; mən musiqiçinin emosional və enerjili rəy aldığı auditoriyaya insanları yerləşdirmək imkanı da daxil olmaqla, təsiredici sərbəstliyi olan böyük səhnəyə öyrəşmişəm. Planetarinin həcmləri fərqli atmosferə malikdir. Birincisi, günbəzin altında instalyasiya. İkincisi, işıqlandırmanın tam tənzimləndiyi yarıqaranlıqda demək olar ki, tam qərq olma - notlar və klaviatura. Buna görə kiçik bir narahatlıq ola bilər, lakin enerjinin konsentrasiyası daha sıxdır və nəfəs alarkən hiss edilə bilər. Beləliklə, Kirx və planetarinin 50/50 nisbətində olduğunu söyləyə bilərik.
-Ancaq planetaridə tamaşaçılar daha çox başlarının üstündə nümayiş etdirilən görüntülərə aludə olurlar və musiqiçiyə baxmırlar.
- Tamaşaçının diqqətinin instalyasiya ilə yayındırılması bir musiqiçi kimi mənim üçün heç də kritik deyil. Axı bu, məhz əsas fikirdir: niyə olmasın? Yeni formatları sınamaq maraqlı və zəruridir. Aydındır ki, musiqiçi tamaşaçının diqqətinin onun üzərində cəmləşməsini sevir, amma mən qısqanc deyiləm. Hər halda, konsert sonunda bütün alqışlar mənə məxsusdur!
- Ulduzlu günbəzin altında növbəti konserti səbirsizliklə gözləməliyik?
- Tusi-Bohm Planetarisinin saytında konsertlərin davamı mütləq olacaq! Cümə günü, mayın 3-də yeni proqram təqdim edəcəyəm. Buraya Eynaudi, Zimmer və hətta digər neoklassiklərin əsərləri daxil ediləcək. Onu da qeyd edim ki, hazırda partiturasını təhlil etdiyim “Interstellar”ın saundtreklərini ilk dəfə ifa edəcəyəm. Əminəm ki, bu dəfə “RED EVENTS” layihəsi çərçivəsində Tusi-Bohm Planetarisinin ulduzlu günbəzi altında keçiriləcək konsert neoklassik musiqiyə dərindən bələd olanları və onun həvəskarlarını kosmik səyahətin qeyri-adi atmosferi ilə yenidən sevindirəcək.

Mədəniyyət 2024-04-30 11:18:00