“Azərişıq” ASC ötən il elektron qaydada 304 mindən çox vətəndaşa xidmət göstərib
Bakı, 3 fevral, AZƏRTAC
“Azərişıq” ASC “ASAN xidmət”lə İş Departamenti tərəfindən 2022-ci il ərzində “ASAN xidmət”, “ASAN Kommunal” vasitəsilə və elektron qaydada 304 min 426 vətəndaşa xidmət göstərib.
AZƏRTAC xəbər verir ki, bunu “Azərişıq” ASC-nin “ASAN xidmət”lə İş Departamentinin direktor müavini İnam Yusifov qurumun 2022-ci ilin yekunlarına dair mətbuat konfransında deyib.
O bildirib ki, cari ildə “Azərişıq” ASC-yə “ASAN xidmət”, “ASAN Kommunal” vasitəsilə və elektron qaydada enerji təchizatı şəbəkəsinə qoşulması məqsədilə 53 minə yaxın müraciət daxil olub: “Bunlardan 45 min 544-ü əhali, 7039 qeyri-əhali müraciətidir. Elektron qaydada enerji təchizatı şəbəkəsinə qoşulmada 2021-ci illə müqayisədə 80 faiz artım qeydə alınıb”.
Qeyd edək ki, “ASAN xidmət” və “ASAN Kommunal” mərkəzlərində “Azərişıq” ASC 17 növ üzrə xidmət göstərir.
Beynəlxalq Bərpa Olunan Enerji Mənbələri Agentliyinin Assambleyasının 14-cü sessiyası başa çatıb
İlin ilk üç ayında ARDNF-in aktivləri 2,3 faiz artıb
Energetika naziri: Bu il Azərbaycanda daha 5 günəş-külək stansiyasının inşasına başlanacaq
Çin mütəxəssisləri Türkmənbaşı limanının imkanları ilə tanış olublar