Biliklərin idarə edilməsi üzrə metod və alqoritmlər işlənilib
Bakı, 26 noyabr, AZƏRTAC
İnformasiya Texnologiyaları İnstitutunun Elmi şurasının növbəti iclasında texnika üzrə fəlsəfə doktoru, dosent Firudin Ağayev rəhbərlik etdiyi şöbədə 2022-ci il üzrə əldə olunmuş elmi nəticələr və görülmüş işlər haqqında danışıb.
Bu barədə AZƏRTAC-a institutdan məlumat verilib.
Qeyd olunub ki, bu il “Education 4.0” platformasında elektron dövlətin əsas tərkib hissəsi kimi “e-learning” təhsilinin bütün forma və səviyyələrində ümumi təhsil fəzasının yaradılmasında konseptual baxışlar araşdırılıb, elektron təhsil mühitinin formalaşmasında əsas komponent kimi qiymətləndirmə göstəriciləri işlənib. Elektron tədris müəssisələrində Big Data texnologiyalarının tətbiqi məsələlərinə baxılıb, eləcə də elektron təhsil mühitində intellektual analiz metodları tətbiq edilib.
Şöbə müdiri qeyd edib ki, cari il ərzində elektron təhsil mühitinin intellektuallaşdırılması üzrə metodlar işlənilib, “Data Mining” imkanları araşdırılıb, e-təhsildə sosial şəbəkələr üzrə, eləcə də elektron tədris mühitində intellektual analiz metodlarının tətbiqinə dair araşdırmalar aparılıb və məqalələr nəşr olunub.
Daha sonra hesabata dair müzakirələr aparılıb, sual və təkliflər səsləndirilib.
AMEA-nın vitse-prezidenti, institutun baş direktoru akademik Rasim Əliquliyev illik hesabatla bağlı bir sıra təklif və tövsiyələrini səsləndirib, şöbədə aparılan elmi tədqiqatların nəticələrinin nüfuzlu beynəlxalq elmi jurnallarda nəşr olunmasının vacibliyini vurğulayıb.
ADA Universitetində keçirilən “Xəzər Hövzəsi Araşdırmaları” proqramı yekunlaşıb
BDU-da “Gələcəyin alimləri” adlı tələbələrin IX elmi konfransı keçirilib
Ümumi (9 illik) orta təhsil səviyyəsi üzrə keçirilən buraxılış imtahanının nəticələri açıqlanıb
Əqli Mülkiyyət Agentliyində ixtiraçılıq və patent analitikası mövzusunda təlim keçirilib