İyunda Gömrük Komitəsinin Çağrı mərkəzinə 3685 zəng edilib
Bakı, 13 iyun, AZƏRTAC
Bu ilin iyununda Dövlət Gömrük Komitəsinin 195/6 Çağrı mərkəzinə 3685 zəng daxil olub.
Komitənin Mətbuat və İctimaiyyətlə Əlaqələr İdarəsindən AZƏRTAC-a bildirilib ki, daxil olan zənglərin 644-ü elektron xidmətlər, 352-si gömrük ödənişləri, 516-sı fiziki şəxslər tərəfindən istehsal, yaxud kommersiya məqsədləri üçün nəzərdə tutulmayan mallar ilə bağlı olub. Həmçinin zəng edən şəxslərdən 302-si sərbəst dövriyyə üçün buraxılış gömrük proseduru və digər mövzularla bağlı müraciət ünvanlayıb.
AZAL Bakıdan Kəraçiyə ilk reysini həyata keçirib
Avropa şirkəti “Şimal axını” boru kəmərinin partlamasına görə kompensasiya ödəməkdən imtina edib
® “Azercell” ADA-nın Karyera Hazırlığı Həftəsində iştirak edir
Avstriyalı sərmayədarlar Azərbaycanda fəal işbirliyinə dəvət olunublar