Ötən ilin dekabrında Dövlət Gömrük Komitəsinin Çağrı Mərkəzinə 2605 zəng daxil olub
Bakı, 16 yanvar, AZƏRTAC
2018-ci ilin dekabr ayı ərzində Dövlət Gömrük Komitəsinin 195/6 Çağrı Mərkəzinə 2605 zəng daxil olub.
Komitənin mətbuat və ictimaiyyətlə əlaqələr idarəsindən AZƏRTAC-a bildirilib ki, daxil olan zənglərin 589-u elektron xidmətlər, 277-si gömrük ödənişləri, 390-ı fiziki şəxslər tərəfindən istehsal, yaxud kommersiya məqsədləri üçün nəzərdə tutulmayan mallar ilə bağlı olub. Həmçinin zəng edən şəxslərdən 305 nəfəri sərbəst dövriyyə üçün buraxılış gömrük proseduru, 118 nəfəri xidmətə qəbul, 788 nəfəri isə digər mövzularla bağlı müraciət ünvanlayıb.
Azərbaycan Beynəlxalq Astronavtika Federasiyasının “Yaz toplantıları” konfransında təmsil olunub
“Azərişıq” Göyçayda yenidənqurma işlərini davam etdirir
Nazir: “SİMA İmza” tətbiqinin xarici ölkələrə ixracı üçün danışıqlar aparılır
Elektron Təhlükəsizlik Xidməti OIC-CERT kibertəhlükəsizlik təşkilatına üzv olub